Home / راهنمای موارد خدماتی لوازم خانگی / پس از خرید لوازم خانگی خراب چکار کنیم؟

پس از خرید لوازم خانگی خراب چکار کنیم؟

بادرود فراوان.

یکی از بزرگترین نگرانی های مشتریان لوازم خانگی وجود ایراد و اشکال کالای خریداری شده پس از خرید و ارسال به منزلشان می‌باشد.
در این مقاله سعی می‌نماییم به بیان چندین حالت مختلف این مشکل و روش های صحیح حل آن بپردازیم:
۱ شما یک محصول کوچک لوازم خانگی مثل یک چای‌ساز خریده‌اید و آن را به منزل برده اید. حال کالا را از جعبه خارج می نمایید و متوجه می‌شوید قوری چای‌ساز شما شکسته است! در این حالت چکار می توان کرد؟

اگر در زمان تحویل کالا از فروشگاه ،توسط فروشنده ،کالا باز شده و شما ان را تحویل گرفته‌اید عملا به فروشگاه ارتباطی پیدا نمی کند ولی شما می توانید از جهت راهنمایی از آنان کمک بگیرید.

اگر شما کالا را به صورت بسته‌بندی و آکبند از فروشگاه تحویل گرفته اید و مطمئن هستید از دست خودتان هم نیفتاده است می‌توانید برای رفع مشکل به فروشگاه مراجعه کرده و تقاضای تعویض رایگان کالا را بنمایید. البته اگر فروشنده به شما گفته بود اجازه بدهید آن را برایتان باز کنم و شما قبول نکرده‌اید، قاعدتا مسئولیت این شکستگی پای خودتان است.

اگر کالای خریداری شده توسط شما پس از انتقال به منزل دارای ایراد فنی بود، یعنی برای اولین بار شروع به کار نکرد و شما نتوانستید آب را در آن به جوش بیاورید، طبق قانون نظام صنفی ایران شما می‌توانید کالا را به فروشگاه عودت داده و با کالای سالم تعویض نمایید.

اگر کالا پس از چندبار استفاده دچار مشکل شد، قاعدتا موضوع به خدمات پس از فروش مرتبط می باشد، البته بسیار بهتر است از فروشگاه مورد نظز راهنمایی خواسته تا در حل سریعتر مشکل به شما کمک کند.

۲ شما یک کالای بزرگ لوازم خانگی مثل یخچال خریداری نموده‌اید و برای نحوه تحویل آن درمنزل دچار تردید هستید. در این زمان چند انتخاب دارید:

بهترین حالت این است که اگر فروشنده امکان ارسال کالا را توسط نیروی باربری دارد و مسئولیت سلامت ظاهری کالا را بر عهده می‌گیرد، شما هزینه مورد نظر را تقبل نموده و انجام این امر را بر عهده فروشنده بگذارید، حتی اگر احساس می کنید خودتان می توانید با هزینه کمتر این کار را انجام دهید!
علت هم اینست که فروشندگان محصولات بزرگ معمولا با افرادی خبره در زمینه حمل محصولات خودشان همکاری دارند که چم و خم کار با لوازم خانگی را به خوبی بلد هستند.

حالت بعدی این است که شما خودتان نیروی حمل و نقل دارید و یا می خواهید کالا را به محلی دورتر انتقال بدهید. در این حالت بسیار بهتر و مطمئن‌تر است که ظاهر کالا را در انبار و یا فروشگاه تحویل بگیرید، سپس دوباره آن را بسته بندی کرده و خودتان حمل نمایید.

در رابطه با خرابی فنی کالای بزرگ هم دقیقا موضوع به مانند کالاهای کوچک است، یعنی اگر خدمات پس از فروش برای راه‌اندازی محصول به منزل شما مراجعه کرد و در همان زمان کالای شما دارای یک ایراد مشخص بود که نیاز به تعمیر داشت، شما می توانید از قبول ان سرباز زده و تقاضای تعویض آن را از فروشگاه داشته باشید.
موفق باشید
مجموعه لوازم‌خانگی امیران
www.hezarkala.com
گرگان بلوار گلشهر مابین ۱۲/۱۴ مجموعه لوازم خانگی امیران
۰۱۷۳۲۵۴۱۹۴۶
۰۹۱۱۷۹۷۳۲۳۰

About admin

Check Also

سولاردام

نکات بسیار کاربردی در رابطه با عملکردهای ماکروویو و سولاردام

۱۰نکته کاربردی در رابطه با انواع مایکروویو و سولاردام ۱) کلیه دستگاه‌های موجود در بازار ...

۲ comments

  1. با سلام
    لطفا مشکلتون رو به صثورت دقیق بفرمایید در صورت امکان راهنمایی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>