Home / دسته‌بندی نشده / نسل جدید ماشین لباسشویی هوشمند

نسل جدید ماشین لباسشویی هوشمند

سامسونگ الکترونیک، دو محصول جدید را در رده ماشین لباسشویی برای سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است.

به گزارش بازار ایسنا، این محصولات، نمایش‌دهنده نوآوری‌هایی ساده و درعین حال کارآمد هستند که کار شست‌وشو را برای مصرف‌کنندگان راحت می‌کنند. سامسونگ این ابداعات را همراه با دیگر لوازم‌خانگی پیشرفته در نمایشگاه ۲۰۱۶ CES به نمایش در‌آورد.

جان هرینگتون معاون ارشد و مدیر بخش لوازم‌خانگی سامسونگ در آمریکا، گفت: تمرکز سامسونگ در تلفیق طراحی زیبا و نوآوری در تولید لوازم‌خانگی است تا بتواند به افزایش بهره‌وری کاربران کمک کند. با توجه به شیوه برخورد معمول کاربران با مسئله شست‌وشو در خانه، ما تصمیم گرفتیم راهکارهایی ساده اما کارآمد برای حذف مشکلات به وجود بیاوریم. دو ماشین لباسشویی جدید ما نمایانگر تعهد سامسونگ به بهینه‌سازی طراحی، نوآوری و کارایی است.

ماشین لباسشویی که مطابق برنامه شما کار می‌کند
گاهی هنگام شست‌وشوی لباس‌ها، ممکن است یک تکه از لباس‌ها جا بماند و داخل ماشین ریخته نشود. راه‌حل عملی و ساده سامسونگ افزودن در «AddWash» به ماشین‌های لباسشویی است که برای اولین بار در این صنعت انجام می‌شود. AddWash که به شکل یک در کوچک روی قسمت جلویی ماشین طراحی شده، بدون نیاز به خالی کردن آب ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس‌های کثیف به ماشین لباسشویی در حال کار را به وجود می‌آورد.

سامسونگ با استفاده از بزرگ‌ترین دیگ ۱۴۰ لیتری دنیا که امکان شستشوی ۳ تا ۶ سبد لباس کثیف را در یک بار کارکرد در یک ماشین لباسشویی استاندارد فراهم کرده است. این ماشین لباسشویی کارآمد و صرفه‌جو می‌تواند بدون افت سطح عملکرد دستگاه، یک دیگ پر از لباس را تنها در ۳۰ دقیقه بشوید.

About admin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>