Home / راهنمای موارد خدماتی لوازم خانگی / راهنمای راه اندازی یخچال فریزر

راهنمای راه اندازی یخچال فریزر

بادرود فراوان.
در بسیاری از مواقع ما یک یخچال فریزر یا یک فریزر می خریم ولی به هر دلیلی امکان نصب آن توسط سرویسکار مجاز برای ما وجود ندارد. به همین دلیل یک سری از راهکارهای مهم را برایتان توضیح می دهم.
اگر دستگاهتان آکبند است بسیار بهتر است قبل از جابجایی کارتن آن را باز ننمایید تا در حمل و نقل و رساندن به جای مورد نظر آسیب نبیند.
در مرحله بعدی یخچال را در جای خود مستقر می‌کنیم و چندین سانت فاصله با دیوار می‌دهیم تا مسیری برای گردش هوای آزاد وجود داشته باشد.
مرحله بعدی روشن کردن یخچال است که هرگز نباید در همان زمان انجام پذیرد!
به دلیل وجود مایعات سردکننده در لوله های یخچال و عدم حضور ماندگار آنها در مخزن موتور پس از جابجایی حتما باید دو یا سه ساعت صبر کنیم تا مایعات سرجای خود برگردند و بعد از این زمان یخچال را به پریز برق متصل نماییم.
تا حد امکان سعی شود یخچال از طریق ۳ راهی و به همراه وسایل دیگر به برق متصل نشود.
زمانی که دستگاه را به برق متصل نمودید، مدت زمانی صبرکرده تا از خنک شدن کلیه قسمت‌های آن مطمئن شوید. پس از این که از درست کارکردن تمام قسمت‌های دستگاه مطمئن شدید آنگاه به صورت یکی یکی مواد غذایی را درون قسمت‌های دستگاه جابجا نمایید.
نکته مهم:
شما اگر درون یخچال خود ماده غذایی نگذارید و دستگاهتان دارای ایرادی بوده باشد به احتمال بسیار زیادی می‌توانید با هماهنگی فروشنده ان را با یک دستگاه دیگر تعویض نمایید. در صورتیکه اگر داخل آن غذا گذاشته باشید بسیار بعید است بتوانید آن را تعویض کنید و مجبورید ان را تعمیر نمایید!ت
پس از این که دستگاه شما صحیح وسالم بود می‌توانید به دفرچه راهتما مراجعه کرده و تنظیمات دستگاه را انجام دهید.
اگر تنظیمات یخچالتان به صورت دیجیتالی است درجه فریزر را در زمستان روی -۱۸ و در زمان تابستان روی-۲۰ بگذارید. در شرایطی که وسایل گرم زیادی داخل دستگاه می‌گذارید می‌توانید دمای فریزر را -۲۲ یا -۲۴ گذاشته تا با سرعت و قدرت بیشتری سردکنندگی انجام شود.
همچنین اگر بنا به دلایلی در دستگاهتان باز مانده باشد نیز باید از این روش استفاده نمایید.
در مورد قسمت یخچال نیز بهتر است دمای آن در زمستان‌ها روی+۸ درجه تنظیم شود و در تابستان‌ها روی +۶ یا +۴ تنظیم نمایید.
در مورد سیستم‌های غیر دیجیتال هم نیز باید به همین ترتیب عمل کرد.
یعنی دمای خنکتر یخچال و فریزر برای تابستان و گرمتر برای زمستان.
موفق باشید تیم کارشناسانWWW.HEZARKALA.COM

About admin

Check Also

سولاردام

نکات بسیار کاربردی در رابطه با عملکردهای ماکروویو و سولاردام

۱۰نکته کاربردی در رابطه با انواع مایکروویو و سولاردام ۱) کلیه دستگاه‌های موجود در بازار ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>