Home / مراحل خرید و ارسال بار

مراحل خرید و ارسال بار

 

توضیح مراحل خرید و ارسال:

پس از انتخاب توسط شما مشتری گرامی وجه را به یکی از روش‌های اعلام شده به حساب فروشگاه واریز می‌نمایید.

اگر واریز وجه از طریق اینترنت و درگاه بانکی صورت گرفته باشد و ایمیل و مشخصات شما مشتری عزیز در سیستم موجود باشد، همکاران ما به‌طور خودکار سفارش شما را در سیستم ثبت خواهند کرد و در اولین ساعت اداری پس از ثبت سفارش و واریز وجه برای انجام هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

روش دوم: اگر پرداخت وجه از سیستم بانکی ((واریز مستقیم وجه یا کارت به کارت)) صورت گرفته است، در اولین فرصت پس از واریز وجه به صورت پیامکی ویا تلفنی و یا ایمیلی با ما تماس گرفته و مشخصات حواله خود را اعلام نمایید.

همکاران ما بعد از تطبیق اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت و نحوه ارسال کالا را با شما هماهنگ خواهند نمود.

هزینه ارسال کالا در سراسر ایران تا نزدیک‌ترین باربری محل زندگی شما براساس تعرفه‌های استانداردبوده و تحویل از باربری مورد نظر تا محل زندگی شما مشتری عزیز بنا بر متفاوت بودن نرخ‌های منطقه‌ای، با هماهنگی تیم ارسال ما به اطلاع شما خواهد رسید.

به شما این تضمین را می‌دهیم که بنا بر تجربه چندین ساله، ما بهترین باربری و بهترین قیمت را برای شما پیدا می‌نماییم و در تمام مراحل در کنار شما هستیم!

رضایت خاطر شما بعد از خرید، بیش‌ترین سود را برای ما نیز در پی خواهد داشت، به این دلیل که اعتماد شما جلب خواهد شد و خریدهای پیاپی شما موجب رشد کسب و کار ما می‌گردد!

پس ما تمام تلاش خود را برای تحویل بهینه کالا به دست شما می‌نماییم.
نحوه ارسال کالا:

همکاران ما در بخش انبار به‌صورت فوق‌العاده حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا تمامی محصولات را قبل از ارسال بازدید نموده و در صورت وجود ایرادهای کارخانه‌ای کالا را با کالای سالم تعویض نمایند.

براساس تجربه چندین ساله ما و با توجه به حمل و نقل ضعیف کالا در باربری‌های ایران، معمولا کالاها با آسیب‌های جزئی، تحویل مشتری می‌شوند که نارضایتی زیادی را برای مشتری ایجاد می‌نمایند.

نکته قابل توجه این‌که تمام شرکت‌های پخش و حتی تولیدکننده در ایران هم کالاهایی راکه از لحاظ ظاهری معیوب باشند را تعویض نمی‌کنند!

حتی شما مشتری عزیز اگر در شهر محل سکونت خودتان هم کالایی را در منزل باز کنید و ایرادی ظاهری در آن ببینید، بسیار بعید است بتوانید آن‌را تعویض نمایید!

ما مطمئن هستیم برای اکثر شما همچنین مشکلاتی پیش آمده است!

راهکاری که ما برای به سلامت رسیدن کالا به‌دست شما یافته‌ایم:

تمامی کالاها در انبارهای ما بازدید می‌شوند، از سلامت بودن آن‌ها مطمئن می‌شویم و عکس‌هایی از ظاهر و داخل آن می‌گیریم و در صورت در خواست شما برایتان از طریق ایمیل یا رسانه‌های موبایلی ارسال می‌نماییم.

در مرحله بعدی، محصول با دقت بسته بندی می‌شود و روی بسته‌بندی اصلی شرکت، ما نیز یک بسته‌بندی مکمل با ((ضربه‌گیرهای ضدآب با کیفیت)) می‌کشیم که درصد آسیب به دستگاه را به صفر می‌رساند!

ضمنا تمامی بارهای ارسالی با بیمه‌های معتبر پشتیبانی می‌شوند و در صورت رخ دادن حوادث غیر مترقبه، هزینه‌پرداختی شما توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

ما نزدیک‌ترین باربری معتبر به شما را پیدا کرده و تمام هماهنگی‌های لازم را تا زمان سالم رسیدن کالا به‌دست شما انجام خواهیم داد، پس از این بابت هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهید!

جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه که حتما باید توسط سرویس‌کارهای مجاز شرکت انجام گردد، هماهنگی‌های لازم توسط تیم خدماتی ما انجام خواهد شد و نزدیک‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نمایندگی به محل شما برای نصب دستگاه اعزام خواهد شد.

روند ارسال کالا به شهر شما با توجه به بعد مسافت و همچنین انجام فعالیت‌های بسته‌بندی مجدد توسط نیروهای ما، ممکن است حداقل یک روز و حداکثر تا یک هفته طول بکشد، پس شکیبا بوده تا کالای سالم به‌دست شما برسد.

پیشاپیش از انتخاب شما دوست عزیز بابت خرید این محصول و از این مجموعه سپاسگزاریم.

 

مجموعه لوازم خانگی امیران(مهدی نژاد)

گرگان بلوار گلشهر مابین گلشهر۱۲ و ۱۴ مجموعه لوازم خانگی امیران

مسوول تلفن آقای ایمان

تلفن: ۰۱۷۳۲۵۴۹۹۹۲

تلفن: ۰۱۷۳۲۵۴۱۹۴۶

موبایل: ۰۹۱۱۷۹۷۳۲۳۰

کدپستی ۴۹۱۶۸۱۴۱۶۴

فکس ۰۱۷۳۲۵۴۵۵۲۷

ساعات کار مجموعه از ۹ صبح تا ۱۴

از ۱۷ تا ۲۱/۳۰ از شنبه تا چهارشنبه

پنجشنبه ها از ۹ صبح تا ۱۴

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>