Home / راهنمای خرید لوازم خانگی / کاربردهای توستر چیست؟

کاربردهای توستر چیست؟

با درود فراوان.

چندسالی است که استفاده از انواع و اقسام فرهای رومیزی در بین خانواده‌های ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از پرکاربردترین و سالم‌ترین انواع این محصولات آون‌توسترها هستند که فرهای رومیزی برقی با حجم ۹ لیتر تا ۵۰ لیتر را دارا می‌باشند.

البته نوع قدیمی‌تر توستر مدل‌های لاینی یا همان توسترهای نان هستند که بیشتر با نان‌های فرنگی جور در می‌آیند. پس موضوع صحبت ما همان آون‌توسترها یا فرهای برقی رومیزی هستند.

در سطور زیر مزایا و معایب آون‌توسترها آورده شده است:

مزیت ها:

۱  کارکرد بسیار ساده. از آن‌جایی که منبع گرمای آون‌توسترها جریان برق می‌باشد و المنتهای استفاده شده در این دستگاه‌ها بسیار بی‌خطر می‌باشند شما در حین کار و در زمان پخت غذا می‌توانید هر زمانی که احساس کردید درب آن را باز نموده و از کم و کیف پخت غذا اگاه شوید. کاری که به دلیل پیچیدگی سیستم امواج در ماکروویوها نمی‌توان انجام داد.

 

2  امکان تنظیمات نوع پخت راحت و متغیر. در آون‌توسترها عموما المنت‌های پایین، المنت‌های بالا، جوجه گردان و فن کانوکشن وجود دارد که این تنظیمات قدرت عمل زیادی را برای پخت انواع غذا به شما می‌دهد.

 

3  امکان کارکردن راحت. با توجه به این که عموما سیستم تنظیمات توسترها به صورت مکانیکی بوده کارکردن با آن‌ها برای اکثر افراد آسان بوده و از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد.

 

معایب:

۱  مصرف برق نسبتا زیاد را می‌توان یکی از نقاط ضعف توسترها نامید که البته و با توجه به مدت زمان کوتاهی که از آن استفاده می‌شود تاثیر چندانی بر قبوض شما نخواهد داشت.

 

2  زمان گرم کردن طولانی نیز یکی از نقطه ضعف‌های این دستگاه ها در مقایسه با ماکروویوها می‌باشد.

 

3  داغ شدن بدنه خارجی دستگاه نیز از عواملی است که ممکن است کمی برای کودکان خطرساز باشد و اگر آون‌توستر خریدید حتما  این موضوع را به کودکانتان یادآوری نمایید.

موفق باشید تیم کارشناسان‌www.hezarkala.com

گرگان بلوارگلشهر مجموعه لوازم‌خانگی امیران

۰۱۷۳۲۵۴۹۹۹۲

۰۹۱۱۷۹۷۳۲۳۰

About admin

Check Also

راهنمای خرید تلویزیون

تفاوت تلویزیونهای ال ای دی و پلاسما

با درود فراوان امروزه در بازار لوازم صوتی و تصویری دو مدل تلویزیون به صورت ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>