Home / راهنمای خرید لوازم خانگی / ساید بای ساید بخریم یا یخچال فریزر دوقلو؟

ساید بای ساید بخریم یا یخچال فریزر دوقلو؟

با درود
یکی از معضلات انتخاب برای خرید یخچال فریزر جدید ،گزینش مابین یخچال فریزرهای دوقلو یا ساید بای ساید می‌باشد.
تجربه چندین ساله ما در خصوص مشاوره به مشتریان در زمان تصمیم گیری همواره نشان داده که انتخاب یک یخچال مناسب که پس از خرید آن پشیمان نشویم برای بسیاری از مشتریان کاری بس دشوار است.
در این خصوص چند دستورالعمل بسیار کاربردی تهیه شده تا شما دوست عزیز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:
۱ اگر برای خرید جهیزیه مراجعه نموده‌اید ولی هنوز منزل خود را انتخاب نکرده‌اید یا از جای کابینت یخچال فریزر خود مطمئن نیستید، بسیار بهتر است خرید یخچال فریزر را تا زمان انتخاب منزل مناسب به تعویق بیندازید ولی اگر بر گرفتن یخچال مصر هستید، بهتر است که یخچال فریزر ساید بای ساید البته با حجم کمتر(۲۳تا ۲۸ فوت) خریداری نمایید. علت هم اینست که امروزه در اغلب آپارتمان‌ها بر اساس ساید بای ساید کابینت را طراحی می‌نمایند.

۲ اگر از نظر جای کابینت دست تان باز است و محدودیتی بابت فضای اشغالی یخچال ندارید می‌توانید مابین گزینه های دوقلو و ساید هر کدام را که مایل هستید انتخاب نمایید. فضای موردنیاز برای یخچال فریزرهای دوقلو ۱۲۵ سانتی متر می‌باشد و برای یخچال های ساید بای ساید ۹۵ سانتی‌متر می‌باشد.

۳ افرادی که وجود یخ‌ساز اتوماتیک و آبسردکن اتوماتیک و سیستم تصفیه آب برایشان مهم است بسیار شایسته تر است که ساید بای ساید را انتخاب نمایند زیرا اگر یخچال‌های ساده انتخاب نمایند بعدا از انتخاب خود پشیمان می‌شوند.

۴ افرادی که حجم فریزر برایشان اولویت دارد و تصمیم ندارند که فریزر اضافی هم خریداری نمایند بهتر است یخچال فریزر دوقلو خریداری نمایند چون در غیر این‌صورت از حجم کم ساید بای ساید ناراضی خواهند بود.

پیشنهاد مشاوران hezarkala.comبرای مشتریان عزیز:
بسیار بهتر است که در صورت امکان یخچال فریزر ساید بای ساید خریداری نمایید، چون حس بسیار بهتری نسبت به یخچال فریزرهای دوقلو به شما می دهد. همچنین اگر در حجم فریزر به مشکل خوردید می توانید فریزری کوچک و بدون برفک تهیه تموده و در یک انباری یا اتاق خلوت قرار دهید.

hezarkala.com

About admin

Check Also

کاربرد توستر

کاربردهای توستر چیست؟

با درود فراوان. چندسالی است که استفاده از انواع و اقسام فرهای رومیزی در بین ...

۴ comments

  1. به نظر من که مهمترین چیز در انتخاب یخچال وفریزر جاداری وزیبایی وراحتی استفاده ار اونه مثلا خراب شد هر دو تاش و واسه تعمیر نفرستی من خودم برا جهزیه م یخچال فریزرم ساید نبود واصلا دوست نداشتم ولی هم زیبا وهم شیک و هم جادارن الان که یخچال و فریزرمو گذاشتم کنار هم حتی به نظرم از سایدم شیک تره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>